سلطان العاشقین حضرت سخی سلطان محمد نجیب الرحمن مدظلہ الاقدس کاتبلیغی دورہ کالا گجراں ضلع جہلم اور بھروٹ تحصیل سرائے عالمگیر ضلع گجرات

سلطان العاشقین حضرت سخی سلطان محمد نجیب الرحمن مدظلہ الاقدس کاتبلیغی دورہ کالا گجراں ضلع جہلم اور بھروٹ تحصیل سرائے عالمگیر ضلع گجرات۔ 9 دسمبر 2018

(رپورٹ: وقار احمد سینئر ایڈیٹر ماہنامہ سلطان الفقر )

کالا گجراں ضلع جہلم

سلطان العاشقین حضرت سخی سلطان محمد نجیب الرحمن مدظلہ الاقدس 9 دسمبر 2018 بروز اتوار ذکر اور تصوراسم اللہ ذات کا فیض عام کرنے کے لیے کالا گجراں ضلع جہلم اور بھروٹ تحصیل سرائے عالمگیر ضلع گجرات کے ایک روزہ تبلیغی دورہ پر تشریف لے گئے۔ تبلیغی دورہ سے ایک ہفتہ قبل تحریک دعوتِ فقر کے مبلغین ظفر اقبال سروری قادری کے پاس جہلم تشریف لے گئے تھے جہاں انہوں نے گلی گلی کوچہ کوچہ میں جا کر سلطان العاشقین حضرت سخی سلطان محمد نجیب الرحمن مدظلہ الاقدس کی آمد کے متعلق عوام الناس کومطلع کیا اور انہیں سلطان العارفین حضرت سخی سلطان باھو رحمتہ اللہ علیہ کی تعلیماتِ فقر اوراسم اللہ ذات کے فیوض و برکات، انسانِ کامل کے دستِ اقدس پر بیعت کی اہمیت سے تفصیلاً آگاہ کیا اور تمام ملنے والے لوگوں کو دعوتِ نامے بھی پیش کئے۔ ظفر اقبال سروری قادری کالا گجراں ضلع جہلم سے سلطان العاشقین حضرت سخی سلطان محمد نجیب الرحمن مدظلہ الاقدس کے دستِ بیعت ہیں اور ہر سال سلطان العاشقین حضرت سخی سلطان محمد نجیب الرحمن مدظلہ الاقدس کو جہلم کے تبلیغی دورہ کے لیے دعوت دیتے ہیں اور لوگوں کواسم اللہ ذات کے فیض حاصل کرنے کی دعوت دیتے ہیں۔
سلطان العاشقین حضرت سخی سلطان محمد نجیب الرحمن مدظلہ الاقدس کا قافلہ مریدین اور انتظامیہ کے ہمراہ 9 دسمبر 2018 کی صبح 7 بجے لاہور سے کالا گجراں ضلع جہلم کے لیے روانہ ہوا۔ 
ظفر اقبال سروری قادری کے گھر آمد:
سلطان العاشقین حضرت سخی سلطان محمد نجیب الرحمن مدظلہ الاقدس کا قافلہ صبح 10:30 بجے ظفر اقبال سروری قادری کے گھر محلہ گلاب آباد کالا گجراں ضلع جہلم پہنچا جہاں ظفر اقبال سروری قادری، شعبہ دعوت و تبلیغ کے ممبران اور مقامی افراد نے سلطان العاشقین مدظلہ الاقدس اور صاحبزادہ سلطان محمد مرتضیٰ نجیب صاحب کا تکبیرو و رسالت اور سلطان العاشقین کے نعروں سے پُرجوش انداز میں استقبال کیا۔ عقیدت مند ظفر اقبال سروری قادری کے گھر سے مین روڈ تک ہاتھوں میں پھول تھامے لمبی قطار میں سلطان العاشقین مدظلہ الاقدس کے دیدارِ پُر انوار کے منتظر تھے۔ جونہی آپ مدظلہ الاقدس کی گاڑی ظفر اقبال سروری قادری کے گھر کے قریب پہنچی مشتاقانِ دیدار نے پھولوں کی پتیوں کی بارش کر دی اور تمام فضا نعروں سے گونج اٹھی۔ 

ظفر اقبال سروری قادری کے گھر محفلِ میلاد
حاضرینِ مجلس میں ذکر و تصوراسم اللہ ذات کی اہمیت اجاگر کرنے کے لیے ظفر اقبال سروری قادری کے گھر محفل کا انعقاد کیا گیا جس میں نقابت کے فرائض ملک محمد نعیم عباس کھوکھر سروری قادری منتظم اعلیٰ تحریک دعوتِ فقر پاکستان نے سرانجام دیئے۔ محفل کا باقاعدہ آغاز تلاوتِ قرآنِ کریم سے کیا گیا جس کی سعادت پروفیسر حافظ حماد الرحمن سروری قادری نے حاصل کی۔تلاوتِ قرآنِ پاک کے بعد محمد فاروق ضیا سروری قادری نے خوبصورت انداز میں ذکر وتصوراسم اللہ ذات کی اہمیت، بیعت کی ضرورت اور مرشد کامل اکمل کی ا ہمیت و پہچان پر جامع بیان حاضرین کی سماعتوں کی نذر کیا جس پر حاضرینِ محفل نے پُرجوش انداز میں تکبیر و رسالت کے نعروں سے محفل کی رونق دوبالا کر دی۔اس کے بعدساجد علی سروری قادری نے سلطان العاشقین حضرت سخی سلطان محمد نجیب الرحمن مدظلہ الاقدس کی شان میں منقبت کا نذرانہ پیش کیا۔
؂ اللہ کا مظہر حق کا نظارہ مرشد ہمارا مرشد ہمارا
محفل کے اختتام پر محمد فاروق ضیا سروری قادری نے دعائے خیر کروائی۔ تزکیۂ نفس اورقرب و معرفتِ الٰہی کے حصول کے لیے مرد و خواتین کی کثیر تعداد نے سلطان العاشقین حضرت سخی سلطان محمد نجیب الرحمن مدظلہ الاقدس کے دستِ اقدس پر بیعت کی سعادت حاصل کی اور ذکر و تصوراسم اللہ ذات اور سلطان الاذکار ’ھُو‘‘ کی لازوال نعمت سے سرفراز ہوئے۔ آخر میں بیعت ہونے والے افراد کو ذکر و تصوراسم اللہ ذات اور مشقِ مرقومِ وجودیہ کا طریقہ سمجھایا گیا۔ ظفر اقبال سروری قادری کی جانب سے حاضرینِ محفل کے لیے وسیع لنگر کا اہتمام کیا گیا تھا۔ جس کے بعد ظفر اقبال سروری قادری اور ان کے اہلِ خانہ کے لیے دعائے خیر کے بعد قافلہ بھروٹ تحصیل سرائے عالمگیر ضلع گجرات کی جانب روانہ ہوا۔

بھروٹ سرائے عالمگیر ضلع گجرات

 

عمران یاسر سروری قادری کے گھر آمد اور استقبال

بھروٹ تحصیل سرائے عالمگیر ضلع گجرات میں یاسر عمران سروری قادری کی رہائش گاہ پر عوام الناس اور عقیدتمندوں کا ہجوم سلطان العاشقین مدظلہ الاقدس کی نورانی شخصیت کا منتظر تھا جنہوں نے گل پاشی اور پُرجوش نعروں سے آپ مدظلہ الاقدس کا والہانہ استقبال کیا۔ یاسر عمران سروری قادری کے گھر نمازِ ظہر ادا کی گئی جس کے بعد وہاں موجود تمام حاضرین کو چائے اور مٹھائی پیش کی گئی۔ کثیر تعداد میں طالبانِ مولیٰ مرد و خواتین نے سلطان العاشقین مدظلہ الاقدس کے دست مبارک پر بیعت کی سعادت حاصل کی۔ سینکڑوں عقیدتمندوں نے اپنی روحانی ترقی اور باطنی راہنمائی کے لیے بغیر بیعت کے اسم اللہ ذات کے ذکر کی پہلی منزل حاصل کی اہلِ خانہ کے لیے دعائے خیر کے بعد قافلہ محمد طارق سروری قادری کے گھر کی جانب کستیلہ روانہ ہوا۔

محمد طارق سروری قادری کے گھر آمد اور استقبال 

محمد طارق سروری قادری کی رہائش گاہ پر بھی سلطان العاشقین مدظلہ الاقدس کا استقبال تکبیر و رسالت کے نعروں اور گلاب کی پتیاں نچھاور کر کے کیا گیا۔ حضور مرشد کریم مدظلہ الاقدس کے تشریف فرما ہوتے ہی حاضرین و عقیدتمند آپ مدظلہ الاقدس کی دست بوسی کے لیے والہانہ آگے بڑھے۔ آپ مدظلہ الاقدس نے فرداً فرداً سب سے ملاقات فرمائی۔ 

سب سے پہلے مرد حضرات نے بیعت کی سعادت حاصل کی جس کے بعد خواتین طالبانِ مولیٰ نے بھی باطنی ترقی اور اصلاحِ نفس کے لیے سلطان العاشقین مدظلہ الاقدس کے دستِ مبارک پر بیعت ہونے کا شرف حاصل کیا جس کے بعد انہیں ذکر وتصور اسم اللہ ذات، سلطان الاذکارھو اور مشقِ مرقومِ وجودیہ کا طریقہ سمجھایا گیا۔ سلطان العاشقین حضرت سخی سلطان محمد نجیب الرحمن مدظلہ الاقدس نے مقامی مریدین اور عقیدتمندوں سے ملاقات فرمائی اور اہلِ خانہ کے لیے اختتامی دعائے خیر کے بعد قافلہ سلطان العاشقین مدظلہ الاقدس کی سرپرستی و سربراہی میں واپس لاہور کے لیے روانہ ہوا۔ جہلم اور بھروٹ کی علاقائی تنظیموں کے عہدیداران اور میزبان حضرات نے سرائے عالمگیر کی خارجی حدود پر ایک مرتبہ پھر پُرجوش نعروں کی گونج میں قافلہ کو خیر باد کہا اور اس طرح اسم اللہ ذات کے فیوض و برکات تقسیم فرماتے ہوئے تبلیغی دورہ بھرپور انداز میں اختتام پذیر ہوا۔

اپنا تبصرہ بھیجیں